Gozyyy Kizlar 28 haftaligim. Sag gogsumun alti batiyor,agriyor bir kac gundur.Otururken daha siddetli,yurudukce azaliyor.Size de oluyor mu?
Ozgehasan Gozyyy dün geceden beri benimde öyle agri mi kramp mi ne anlayamadığım bir agri ama çok şiddetli dün gece 3 3buçuk gibi uyudum sabah erkenden uyandım 8 gibi yine başladı 😥 geçmiyor ne oturabiliyor7m ne yatabiliyorum sagima da soluma da yatamiyorum35haftalık olduk bizde geçmiyor😥
Gozyyy berguzar1987 bende oyle dusundum bu ayda kaburga agrilari cogaliyomus.Ama ara ara cok rahatsiz ediyo geliyo,geciyo merak ettim tabi ki