Chicconun cam biberonları çok güzel bence bende aldım ve emzik kısmı anne memesine eş değer ayrıca gaz yapma sıkıntısını da ortadan kaldırmışlar. Plastik ne yaparsan yap bir süre sonra kötü oluyo çokta sağlıklı bulmuyorum açıkçası he 2 ayda bir değiştiririm diyosan o başka ama cam biberonunda öyle acıtıcak bi yanı yok bence sonuçta senin elinde olucak sıkıntı yapmana gerek yok yani ☺️ Yinede sen bilirsin tabiki içine sinen hangisiyse onu almalısın.