Sdnurr benim 29’da olmuştu ctesi, pazar 2 gün çok uğraştım hareket ettirmek için ama pek başarılı olamamıştım. Kendi evimizde değildik o iki gün ptesi doktora gidecektik izmirde kalmıştık bu yüzden. Doktora sordum çok normal daha küçük düzenli hareket beklemeyiz dedi. Ptesi akşam kendi evimize döndüğümüzde eski temposuna dönmüştü oğlum😬 bana çok garip geliyor ama hala en çok hareket ettiği ortam evde olduğumuz zaman🙏🏻