SyhnHtp DidemYldrm Heather bende nisan da gidicem 300 tl dediler ama sendika indirimi olur mu onda da bilmiyorum olursa güzel olur 🙂
DidemYldrm SyhnHtp kendi gittiğim hastanede yaptıracaktım ben Esentepe de ama orda yer yoktu doktorum da fsm de kendi arkadaşını önerdi 😅 o 250 tl dedi
MerveKya 220 vermiştim bende fsmde sonomar var yılbaşından sonra arttı tabii fiyatlar 250 tl olmuş çok güzelde ilgileniyorlar doktorda çok iyi tavsiye ederim oraya gitmenizi
ozgeilhan Fsmde ultramed’e yada doruk’da dr. Elif divanlı ya yaptıran var mı detaylı ultrason fiyatlarını biliyor musunuz?
obanu ozgeilhan ben ultramedte yaptırdım ve çok memnun kaldım doktorum yönlendirmişti ve halen minnettarım kalp yönünden detaylı ve bir sürü resmini verdi cd ile birlikte 380 tl vermiştim
obanu ben ultramed'de yaptırdım bütün gebelik ultrasonlarımı ve çok memnun kaldım güleryüzlü personeline de ayrıca teşekkürler bebeğim her yönlü incelemesinden ve hatta kalp yönünden en iyi incele yapan yer olarak da doktorum çok memnun kaldı ve riskli gebeliğm olmasına ragmen dr.mehmet bey dr. ile görüşerek de tüm detayları rapor halinde cd ile birlikte verdi bebegim okadar güzel poz vermiş ki bebegimin model olarak yüz baskısını da yapıyorlar harika bir olaydı çerceveletip unutulmaz bir hatıra anı olarak halen duruyor :)