Hirameryem Kizlar bugün 37 haftama girdim 3 cocugum sezeryan doğum olucak nasip olursa doktorum 20 ağustosa gün verdi ama dünden beri belim felaket bir şekilde ağıriyor benim gibi olanlar var mı