BiDunyaMutluluk Merhaba kızlar 🙋🏽♀️ 23+3üm ve şimdiye kadar Asv Yaşam hastanesine gidiyordum ancak memnun olmadığımı farkettim. Memorial veya Ofm ye gidenler bana yardımcı olabilir mi? Muayene ücretlerini ve doğum ücretlerini öğrenmek istiyorum. 🌼
Ygll BiDunyaMutluluk merhaba memorial muayene 180 lira doğumu ise 4250 sezeryan 3750 normal doğum artı epidural için 400 lira ek şimdilik böyle zam gelicekmiş yani nerden baksanız 5500 falan doğum. Ofm için de bi bilgim yok :)
Minejjan BiDunyaMutluluk asv yaşamda kime gidiyorsunuz İsmail beyi öneriyorlardı, ben nalan hocaya gittim memnun kalmadım bende artık gitmiyorum
Tugceleventsoy BiDunyaMutluluk vitaliyide önerebilirim gerçekten güzel bir hastane ve fiyatları çok uygun bence
Nazife_Umay2019 BiDunyaMutluluk canım ben vitale Ali Fuat beye gidiyorum muayene 90 lira Sezeryan 2.500 o kadar para vermenin bi anlamı var mı bilmiyorum hepsi aynı şeyi yapacak . Vitale sadece kadın Doğum üzerine olduğu için bana daha güvenli ve daha avantajlı geliyor bence diğerlerine göre çok daha iyi . Sadece randevunu çok erken git al el okumanı çok erken vereceksin çok beklemeyeceksin 😊
BiDunyaMutluluk Minejjan ben de Nalan hanıma gidiyorum memnun değilim Ali Fuat bey çok iyi gerçekten düşünürsen ama ben bayan istediğim için araştırma içindeyim
BiDunyaMutluluk Tugceleventsoy önerebiliceğin bayan doktor var mı canım orda sema hanım varmış sanırım sadece onun yorumlarına baktım da kararsız kaldım
Tugceleventsoy BiDunyaMutluluk aynen sema hanım var ama ben çok iyi şeyler duymadım onun hakkında ben koray beye gidiyorum muhteşem bir doktor gerçekten kaç kişiye önerdim daha şikayet duymadım çok güleç bir doktor muayene ücreti 90 tl spinal sezeryan olucam pazartesi ben 2500 tl normal doğum 1800 diye duydum fiyatları diğer özellere göre çok uygun bence
Dygslck Anadolu hastanesinde Erhan bey var kendisi benimde dr um.. kesinlikle tavsiye ederim. Ama ücretler Hk bilgim yok maalesef..
Siner Tugceleventsoy Sema hanım hakkında ne duydunuz. Ben de şu sıra arayış içerisindeyim. En son Sema hanıma gittim ama devam edip etmeme konusunda kararsızım. İnternette de fazla yorum bulamadım Sema hanımla ilgili
Tugceleventsoy Siner çok ilgilenmiyormuş gerekli bilgileri sen sormadan cevaplamıyormuş çok kısa sürüyormuş bide alttan muayenede felan sert davrandını duydum bi arkadasımdan
Tugba8918 Akdeniz şifa hastanesinde Kerim Emrah beye gidiyorum çok memnunum çok ilgili muayene ücreti yeni 85 oldu Doğum içinde değişmediyse normal ve sezeryan için 1500 tl demişlerdi
BiDunyaMutluluk Tugba8918 gerçekten harika Bi doktor olduğunu duydum Varsakta oturuyorum aslında işime gelirdi ama erkek doktorlarda rahat olamıyorum soru soramıyorum çok çekiniyorum doğum hakkında. 🤦🏽♀️
Siner Tugceleventsoy ben geçen gittiğimde problemimle alakalı olarak alttan muayene etti bi sorun yaşamadım ama sormadan bişey anlatmaması kötü olmuş. Ben baya bişey sorduğum için farkedemedim sadece bi kez gittiğim için. Ama önceki doktorumu da sormadan anlatmadığı için bırakmıştım. Şöyle biz sormadan bakıp herşeyi anlatacak bi doktor olsa keşke ya
esradzyl BiDunyaMutluluk ben memoriala gidiyorum gülbin hanıma muayene 180 tl biraz fazla ama bence değiyor çok ilgili tatlı bi doktor hastane araştırırken ofmnin ücretini sormuştum muayeneye 80tl Doğum için de 2500 tl demişlerdi
Tugceleventsoy Siner bilmem kişiden kişiye değişir tabi ki belki benim arkadaşım çok hassas rahatsız oldu oda olabilir ben koray beye gidiyorum çok memnunum çok iyi bi doktor
Dilekvolkann Ben vitale de taner beye gittim ilk kontrolüm için memnun kaldım kendisinden ama nasıldır tam bilmiyorum 🤔