Oznur canım o ağrıyı ben yeni geçirdim sabah akşam çektim en son dişçiye gittim ve bir ton iltihap varmış doktorum antibiyotik verdi ben yine de kendi kadın doğum uzmanına sordum o da rahatlıkla kullanabileceğimi söyledi. Bu antibiyotiği 9 ay boyunca istersen kullan hiçbir sıkıntı olmaz dedi diğer türlü iltihap bebeğe daha çok zararlıymış. 6 ve 36 hafta aralığında işleme izin veriyorlar. Ama sen yine de bir dişçiye görün belki iltihaptır antibiyotik kullanmadan kesinlikle geçmez.