Kızlar bana 5 ay önce rahımde perde olabılır dendı ama rahım fılmı cekmeden vajınadan baktılar sonra yok vajinan kavıslı dedıler perde gözükmüyor dedıler bır dıger doktor cok küçük var gıbı duruyor ama bunun bır zararı yok dedıler içime bir kurt düşürdüler 4 ay önce hamıle kalmıştım ama maalesef 7 haftalıkken düşük yasadım simdi yine hamıleyım kafamı karıstırdılar bir var bır yok diyerek acaba benım düşüğümün sebebi perde miydi ki aslında bende kese yanında büyük bir kanama alanı vardı keseden de büyüktü doktor zaten riskli demıstı ama böyle bir sey ihtimalini düşürdüler aklıma acaba var mıdır kı