nahirci6041 Canlar 18+2 günlük hamişim geceden beri aşırı derecede diş ağrısı çekiom dişim küf tutmuş ve ortası oyulmuş sizce doktora gitsem çekerler mi ya ağrı kesici de içmedim ne olur olmaz diye :((
Meryu nahirci6041 o ağrıyı çekme. Apse yoksa dişi çekerler varsa antibiyotik verirler ya da apseyi patlatırlar rahatlarsın bana öyle oldu
Kubraarikan nahirci6041 önce kendi doktoruna git çekile bilir ya da işlem yapılabilir diye kağıt veriyor sonra dişçiye git benimde oldu çekim yapıldı iltihap varsa bebeğe zarar veriyormuş bende erken doğum riski vardı 7. Ayda yaşadım dikkat etmelisin
Laki nahirci6041 aşkım kardeşim gebelikte diş çektirdi bahsettiğin gibiydi doktoruna danış zaten git diyecek dişciye diş ağrısı bilirim allah yardımcın olsun 🙏
Laki nahirci6041 telefonu yok mu mesaj çek. Çekerim diyosan ağrın hafif demek durulmaz diş ağrısı ile kendimden bilirim