Serapsan ben ilk hamileliğimde klomen ve çatlatma iğnesiyle hamile kaldm ama malesef 5 haftalıkken düşük yaptım iki ay sonra sadece klomen kullanarak hamile kaldım çok şükür 21 haftalık olduk inşallah sende o güzel haberi alırsın bu ay ama bize doktorumuz birgün durup birgün ilişki önermişti spermler daha fazla oluyormuş ihtimal daha çok oluyor hadi hayırlısı diyelim 😊