Ben ilk hamileliğimde kullandım. Suyum geldi önce hastaneye gidince annemler suya koyup dualarını okudular içmedim 4 saatte doğumum oldu 3 cm açıklıkla gitmiştim size tavsiyem doğum belirtisi olmadan koymayın doktorla irtibat halinde olsun aileniz atıyorum normal doğum olmadı sezeryana döndü hemen sudan çıkarılması gerekiyo rahim açılmaya devam ediyo toparlanamıyo bir süre bu da anneye zarar veriyo. Bide duaları meryem suresi yasin suresi ayetel kürsi felak nas 😉