ayse1628 evet canım ama son haftalarda bu normal ben doktoruma sordum bebeğiniz kendine yer açıyor bu nedenle bağırsaklar yumuşuyor günde 2,3 kez dışkılama olabilir demişti bende son 2 haftadır sadece sabahları İshal yaşıyorum ve 40 haftayım gelen giden yok