Yenianne26 10+0 gebeyim bebeğin kafası da ödem ve kordonda kist var mı bu geçiçi durumda olabilirmiş kalıcı da bu durumu yaşayan varsa lütfen paylaşabilir mi
serapbozan Yenianne26 canım ben yaşadım 22. Haftada detaylı ultrasonda kist gözüktü. Perinatolog bu vücuda yayılacak ben hiç yayılmayanını görmedim dedi. Sonraki gitmemde kendi doktorum da göremedi zaten kisti. İçin rahat olsun.
Kovaburcu Yenianne26 cnm bende 21 haftalıgım ödem yok bir bölge büyümemiş banada gecici yada genetik rahatsızlık dediler belli değil amniyosentez yaptırarak sadece yüzde yüz sonuc öğreniliyor
Kovaburcu Yenianne26 istersen amniyosentezi bekle hangi hafta oluyorsan ozman yapsınlar kolay bir işlem ben cok korktm 5 dk sürmedi
Kovaburcu Yenianne26 tabi bunu yaptırma sebebim bebeği aldırmak seğil tekmesini hissediyorm aldıramam doktor daha baska sorun cıkarsa sana zararı olursa daha zor işlemlerden gecersin diyip beni korkuttu o yüzden yaptırdım