selbi_19 Kızlar 32+4 ufak bir kan geldi silik ama doktora gittim nst bağladı bir şey çıkmadı ultrasonda da bir şey çıkmadı sizce normalmi.Sonra başka doktor alttan muayene etti rahim ağzı çok az yumşamış dedi ben tam anlamadım erken Doğum oladabilirmiş ş