Kubraseyit00 Hanımlar 6+1 haftayim dunden beri asiri siskinlik ve gaz sorunum var. Sanki patlamaya hazır bombayim 🤷😅 2 lokma yesem sanki dünyaları yedim. Normal mi bu?
Suleylmaz Kubraseyit00 evet normal bir durum gebeligimin en başından beri bi sorunu yaşıyorum özellikle akşam yemeklerinde çözümü sade sodayla buldum tabi herkes de ise yarar mi bilinmez