sevgitekes Denizerdem iyi gidiyo dün doktora gittik 27+3 te 1 kilo 22 gram olmuş bebek bende on kilo almışım😄
Zeynep1 Çok şiddetli oluyorsa doktora danışın benimde hareketlerden dolayı ağrılarım oluyo dayanamayıınca acile gidiyorum iyi diyo normal diyo gönderiyo çarşamba kontrolüm var bide doktora söylicem