Heyecandan ölmessek bugün cinsiyet öğrenmeye gidicez❣️15+1 iz inşallah gösterir kendini kuzucuk🥳Anneler hisseder derler fakat benim çevrem de o kadar cok kızın olur dıyen oldu ki onlar yüzünden şekil aldı hislerim.Yoksa hissetmedim.Siz ne düşünüyorsunuz? Öğrenmeden önce cinsiyet hissediliyor mu?