Paapaatyaa Merhaba arkadaşlar 38+2 günlük gebeyim fakat ultrasonda küçük çıkıyor haftası . Budurumda olupda normal doğumunuzu geç mi yaptınız . Kacinci haftada yaptiniz dogumu
Efsoo Paapaatyaa canim son adete gore goturulir.bebek ne zaman yetişiyorsa oylede cikicak.ben 35 haftalikken 38 diye gorunmusdum ultrasionda.simdi 37iz 40 diye gorunur.yani buna bakmiyo.her bebeyin gelmeyi tarihi var.son adetinu baz gotir sen.