Günaydın anneler ve anne olmak isteyenler. Bir sorum olacaktı. Böyle bişi için yazmak istemezdim ama içime kurt düştü. Normalde hareketlerini hissediyorum bebeğimin 19. Haftadan beri. Ama dünd2n şimdiye kadar hiç hissetmedim. Öyle yorulacak birşeyler de yapmadım. Dün çikolata falan yiyip bekledim yok hareket etmedi. Doktora da yazmak istemiyorum asistanı cevaplıyor doğru düzgün bir cevap alamıyorum. Hastaneye gitmeli miyim? Kendimi böyle pimpirikli bir hale de sokmak istemiyorum. Her hareket etmediğinde hastaneye koşturacak duruma da gelmek istemiyorum. Tecrübeli annelerimiz cevaplarsa sevinirim. Olur nu böyle şeyler. Cevap veren herkese teşekkür ediyorum şimdiden