Erdemlayda Canım hiç korkma.. Eğer ki erken doğum riskin varsa seni zaten direk hastaneye yatırırlar. Sıvı tedavisi, nidilat, tokolize gibi tedavi uygularlar ben 27 haftamdan beri 36 cı haftama kadar geldim. Ve 12 Martta sezeryan olacağım inşAllah hiç korkma, gerekmedikce ayağa bile kalkma. İyi düşün iyi olsun herşey.. Allahım inşAllah sağ sağlim kucağına almayı nasip eder😘