Merhaba benim ilk değerim 20.18 cıktı 2. Değerm 26.65 doktor bana sağlıksız gebelik yada dış gebelik ama rahmimin kalın olduğunu söyledi pazar günü tekrar test yapıcaz eğer ki yine az yükselmişse kürtaj dedi sizce ne yapmalıyım bu durumda olup sonradan düzelen var mı acaba?