hilalimm mrhaba guzel anneler en fazla 42.haftaya kadar bekletiriz dedikleri ne kadar oluyor?yani en gec 42+0 olunca aliyorlarmi yoksa 42+6 ya kadar mi birakiyoelar..merak ettigim icin soruyorum
meva_ hilalimm 41 son diye biliyorum canım ben ama doktorum da öyle dedi hatta 41 e kadar gelmezse aksi bi durum olmadığı sürece suni veririz demişti .
Oglusannesii hilalimm doktora göre değişiyor yurt dışında bekliyorlar diye biliyorum türkiyedede vardır ama nadir
meva_ hilalimm yani ben duymadım canım ama beklemezler heralde çünkü doktorum bana 40 + olursa her gun ya da 2 günde bi duruma göre kontrol altında tutuyoruz 41 olursa suni veririz dedi direk bende çok sorgulamadım acıkcası maksimum 1 hafta daha bekliyoruz dedi cnku
Garfield Doktora göre değişiyor kimi 42+0 a kadar bekler kimisi beklemez. Benim doktorum 40+0 da suni veriyor beklemiyor