Günaydın kızlar 40+2 olduk gelmeyen bir oğluşum var. 1 hafta önce yumuşama da açıklık da Yok du nişanım ve suyum da gelmedi doktor 7 Ağustos da yatış yapıcaz dedi 🤷🏻♀️ Bugün eşimi işe gönderdiğimden beri 6-7 dakika Aralık’larla giren adet agrısından biraz şiddetli sancı vuruyor ya geçiyor yada ağrı olarak devam eder gibi oluyor 7 dakika sonra şiddetli vuruyor ama nişan BİLE gelmedi🙁🙁 napmalıyım sizce ??