Amniyosentez Merhaba 19. Haftadayım. Bebeğin Tekmelerini hissediyorum ama ritmik şekilde değil sadce bir veya iki defa vuruyor aralıklarla sonra kesiliyor genelde. Normal mi acaba siz nasıl hissediyorsunuz
Paapaatyaa Amniyosentez ritmik şeklinde olursa o hickiriktir. Tekmeler öyle olur . Ileriki haftalarda daha kuvvetli hissedersin
Paapaatyaa Amniyosentez evet erken cunki . Bende bazen hareket etmediği oluyordu 18 19.haftalarda gittigimde dr bu haftalarda normal diyodu oynamayabilir yada oynuyorsa hissetmeyebikirsin diye . Ileriki haftalarda hareketini takip edersin şimdi değil