Şimdi arkadaşlar ben zaten kullanan var mı yani kullanipta zarar görmeyen var mı diye sormak istedim. Bu kadın doğum doktorları aynı şeyleri okuyup aynı mesleği yapmıyorlar mı sonuçta.Kullanin diye söyleyen doktor kötü bişey olucağını bile bile kullanın der mı.Ayrica ben doktorumu aradım ulaşamayınca o an sormak istedim çünkü çok kötüydüm o an doktorum sonradan aradı ince bir tabaka halinde sürebilirsin dedi.Yorum yapan arkadaşlara tek tek teşekkür ederim 🙏