Kızlar meraba ben 28+0 bugün olsuk hamileyim 25 yaşındayım Tansiyon sorunu yaşıyorum günde 2 sabah 2 akşam olmak üzere 5 kere alfamet kullanıyorum arada birde yükseldiğinde tekrar içmek zorunda kalıyorum doktorum bi sokıntı yaratmayacağını söyledi ama bundan sonra erken Doğum olsa dahi dün kontrole gittiğimde bebek için ciğer geliştirici iğne vuruldum 2 tane iki tanede bugün vurulucam erken dogum olsa bile bebege cerrahi müdahale etmeyiz nefes alabilsin diye kilo almasını bekleriz dedi bide ben normal dogum yapabilirmiyim acaba henüz doktorla konuşamadım bu konuyu ilk iki düşükten ikincisi tüp bebekti düşmüştü o düşer düşmez buna hamile kaldım ister istemez her gitmemde panik oluyorum ve bütün sorucaklarımı unutuyorum 🙈 bu arada bebeğimiz 1.280 gram sizlerin nasıl yada nasıldı bu haftalarda tansiyonum ilaç içtiğim halde genelde 13 8 ve hafif başım agırdıgı zamanlarda ölçüm yaptığımız halde 14 8.5 filan oluyo en fazla ara ağıra küçüğü 9 a bile çıkıyo ondan mı riskli gördü acaba