Günaydın arkadaşlar çok uzun süredir çocuk istiyoruz.İlk çocuk istediğimizde 2. Ay hamileydim fakat 11. Haftada boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum daha sonrasında 4 ay korundum , 4 aydır tekrar istiyorum fakat olmuyor, bu ay ovulasyon testiyle yumurtlama günümü buldum ve yumurtlama 48 saat sürdü fakat sadece o iki günü değerlendirebildik daha sonrasında misafirimiz geldi. o kadar sabırsızdım ki adet günüme kadar 5 tane erken gebelik testi yaptım hepsi negatifti en geç olanı adete 2 gün kalana kadar yaptım .Ayrıca benim adetlerim düzenlidir ve her ay düzenli tekrarlanır.Çok nadir bikaç gün gecikir ve bugünle birlikte 3 Gündür gecikti ama test bırakmadım yanımda eşimde test yapmamı istemiyor çünkü negatif çıktığında üzülüyorum .Siz olsanız ne yapardınız.Bu arada biz işten dolayı Ardahan’da yaşıyoruz ve doktor şartları çok çok kötü şimdi ise Diyarbakır’a geldik burda şartlar gayet iyi hem önceden bakıp varsa ona göre tedbir almak istiyorum hemde yoksa bile tekrar dr gitmek istiyorum.