Suleeebetul Gece 3.30 4 den beri bi an da sancı geliyo çok aşırı dakika tuttum ama bir türlü düzene girmedi saat 7.30 oldu kasıklarm belim aşırı ağrıyo ve bir anda çok şiddetli kasığıma sancı giriyo doğummu bilenler yazsın lütfen😣
Hnfvndk Suleeebetul bu sabah bende de oldu bıcak saplanır gbı bı agrımı o kasıklarda.? Sabah 5,30 ve 7 de oldu
hunilimom Suleeebetul dakikalarını tut canım birde duşa gir eğer geçmezse doğum sancisidir geçerse yalancı
Esramese Suleeebetul canm evde dogum sancisi sandim her sanci sinek isirigi cıktı bu agri gercektn cok baska geldinde inan anlarsn tek agri diyip gecme ben kusma sikayetyle gttim doguma zehirlendm sanarken acilma yaptikca kusturuyomus beni kasılmalar
2019 Suleeebetul kaç dakika da bir giriyor sabahtan beri belim benimde aşırı ağrıyor sancı var ama geçiyor . Bebek de hareketli ama nasıl anlayacam bilmiyorum 1. _
Muhendisanne Suleeebetul hayırlı olsun bebisiniz. Ömrü güzel olsun. Size de geçmiş olsun. Kolay olmuştur inşallah
Hnfvndk Suleeebetul yaaa cok gecmıs olsun canım cok sevındım. Bende dogurursam insallah 🙈🤭 yalancının sancı olanını bıle sevemedım hakkıkı olcan bu hayatta bak ne guzel kurtulmussun 💕🤗
Suleeebetul Hnfvndk elhamdülillah canm darisi bekleyenlere Rabbim sabrını veriyo sıkma canını yapcam de hep