Kızlar bugun yeni bişey daha öğrendım. Ve ınanılmaz korktum.Ben calıstıgım ıcın dogum ıznıne ayrılıcam 32de yada 33te ama dogum ne zaman olur bılmıyorum yanı 40 a kadar beklemek ısterse bebek beklemeden 36-37 oldugunda yaptırırım dıye dusunuyodum ızınlerım dogum sonrasına kalsın dıye. Ama bebek erken alınırsa da bu sefer süt gelme ihtımalı azalıyomus. Vucut hazır olmadıgı ıcın. Gercek durumu yasayan annelerımız lutfen konuda bılgı verırmısınız