Gunaydın kızlar. Saat sabah 5.30 gbı sag kasıgıma bıcak saplanır gbı keskın agrı grdı. Bı sure de gecmedı duzenlı nefes alınca hafıfledı. Uyumusum sonra sımdı saat sabah 7. Sol kasıgıma agrı gırdı aynı sekılde. Ve bu agrılar bacagıma dogru sarıyolar gecıyolar. Dogum sancısı nasıl bişey ılk hamılelıgım ve her sancıya yalancıdır gozuyle yaklaşıyorum ama bu adet agrısının cok üstü. Bu arada 35+3 haftalık