Necla-kaya Suyun geldiğini nasıl anlarız benden su gibi bişey geliyor agrımda var ara ara 32 haftalıgız acaba kullandıgım donakkyl fitili yapıyor olabilir mi nasıl anlıycam ki bilemedim doktora da sürekli gitmek istemiyorum alttan bakmak istiyorlar
madl41 Necla-kaya bende donaxly fitili kullanıyorum bendede yanma batma oluyor fitil geç eriyor bide 😞ebeler dediki suyun gelse ayırt edersin ya birden foş diye gelir . Yada damla damla sızar ama damlaları hiç durmazmış yani şeyin hiç kuru kalmazmış dedi🙄
Kelebegimmm Necla-kaya ihmal etme🙏🏻Doktora mutlaka git.akıntı için bişey diyemem fitilden ola bilir evet ama adet ağrısı sebebsiz değildir.inşaAllah bir sorunun yoktur rahim genişlediği içindir ama doktora git mutlaka
kubrasonmezzz ya onca kendimi bilgili sanıyordum, sözde sağlıkçıyım. Kendi suyumu idrarımı altıma kaçırmisimdir sanıp anlayamadım 🤭 ben böyle bildiğin baya su akıp gidecek sanıyordum, benim ki 3 4 kere de çay bardağı kadar geldi 😂 hemde 35+2 de