smyyypksy Dün bir post açmıştım ama cevap yazan olmadı. Rahim ağzı uzunluğum 1.5 cm e düştü. Serklajim var suan bebeği tutan şey o. Bu şekilde 30. Haftaya gelen var mi acaba 20+6 günlüğüm.
MMinee smyyypksy Kaçıncı haftadasınız? 13te Serkan oldum.26. Haftada ani açılma oldu sadece serklaj tutuyor 0.5 mm e düştü. Mucizevi şekilde pazartesi 30. Hafta oluyorum. Benimki geldiyse 1.5 cmle hayli hayli gider merak etme canım
R_abia smyyypksy 23. Haftamda 13 mm di serklaj oldum şuan dikişe dayanmış bebeğin kafası yatmak tek çözümü rahim ağzı 20 mm düşmüş tekrar 31 haftalık oldum gidebildiği kadar gidicez inşallah ☺️ Sende gelirsin inşallah 30 lu ve son haftalara ☺️
Kelebegimmm 32 haftalığım erken doğum riskim ve sürekli ağrılarım var doktor bana linkini paylaşacağım şeyi yazdı.intermetde araşdırdım yeni çıkmış rusiyada fazla yaygınmış.türkiyede bulunabilir herhalde.baya bir tutmaya yardım ediuormuş.doktoruna danış istersen bu konuda.numaralarıda var bunun.mesela bana 1 numarası yazıldı.https://www.google.az/search?q=pessariya+n1&client=safari&hl=tr-az&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjsnbrnxOTjAhW5wsQBHSaGCY8Q_AUoAXoECAwQAQ&biw=375&bih=553 bilmiyorum doğru açılacakmı
smyyypksy Kelebegimmm hiç duymamıştım canim. Doktor 30. Haftaya kadar hastanede yatacaksın ondan sonra büyük ihtimalle alırız dedi. Büyümesini bekleyeceğiz. Sürekli yatıyorum
smyyypksy MMinee ya gerçekten mi😮 ben kendimi çok kötü zannediyordum. insallah bende gelebilirim sizin gibi. Sizde bebeğinize sağlıkla kavuşun insallah. Yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi çok teşekkür ederim ☺️
MMinee smyyypksy bu platformda bizlerden o kadar çok ki şuna gördüğüm hepimiz ilerliyoruz 30’ aşanlar 38. Haftada doğum yapan bile oldu. Allah’ın izniyle sizde gelirsiniz. Dua edin ve bol bol dinlenin rabbim isterse 1 mm bile tutar. Moral çok önemli güçlü olun.
smyyypksy NaileK siz de sadece yatarak mi geçirdiniz 30 a kadar. Doktor doğuma kadar hastanedesin yerleş dedi bana. İnsallah hayırlısıyla sağlıkla doğar yavrum.
smyyypksy NaileK sende sağlıkla kucağına alırsın insallah canim. Çok teşekkür ederim sayenizde moralim düzeldi