Şeker yüklemesi bildiğim kadarı ile 21 ve 28 haftaları arasında yapılıyor. Ve en az 12 saatlik açlıktan sonra ilk kan alınıyor. Ve içeceği en kısa sürede icmeniz gerektiği söyleniyor. Icip bitirdikten tam bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz. Birde 2. Saat de kan veriyorsunuz. 50 ml 75 ml yada 100 ml olmasına doktorunuz karar veriyor ve içeceğe bağlı olarak ölçümler ( kan alimi değişebiliyor) inşallah temiz çıkar sonuclariniz.