Merhaba kızlar sizlerin doğum hikayelerini okuyup aylardır kendi hikayemi merak ediyordum şimdi anlatma sırası bende şükürler olsun🙏🏻29 temmuzda eşimle dışarda balık yemiştik akşamında duş alıp klima karsısında ıslak saçlarla uyuyup kalmışım uyandıgımda çok kötüydüm mide bulantısı titreme ishal kendimde değildim bir kaç saat dayanabildm hemen eşim hastaneye götürdü vitamin taktılar direk ne oldugunu incelemeden kendı doktorumla telefonda görüştü hemşireler onun onahıyla salgın oldugunu söylediler gebelerde dört saat sonunda taburcu oldum ama kendımı iyi hissetmiyordum hala etkisini hemen göstermez dediler inanmasamda eve döndük 30 temmuz sabahı yıne hastaneye koştuk titreme kas. Agrıları sanki kemiklerimi kırıp elime vermişler öyle agrıyor her yerim kadın doğumcm dahiliyeye gitmemi önerdi doktor umarım dizanteri değilsindir dedi o gün dısarda balıgın yanında yediğim roka salatasından süphelendi ve bana çok kızdı yaz günü dısarda salata nasıl yersin mikrop yuvası güzel yıkamıyorlar dedi kendi dikkatsizliğime o an o kadar kızdım ki tahlil sonuçları çıktı ve dizanteriyim doktor antıbıyotik agrı kesici serum taktırdı kendı doktorumda bu iki gün içinde sürekli nst mi takip ediyor bebegımın hareketleri öyle azalmışki nst çıkarmıyorlardı serumlar bitince nst de biraz normal çıkınca benı eve gönderdiler yıne kendımı iyi hıssediyordum aslında Ama bes dk sknra eve geçince bir sancı bir titreme atesım var ama hepsi dizanterinin belirtileri bir saat sancı çektim sonrasnda iç çamasırımda yoğun bir kanama ama söylenen tarif edilen nişan değildi bu regl kanaması gibiydihemen resmini çekip ebeye gönderdim hastaneye git geliyorum dedi ama ben kanlı ishal sonucu gelen bir kanama sanmıstım tam olarak anlamlandıramadm hastaneye gittik nst sonucu doğumun basladıgını yüksek dalgaların geldiğini gösteriyordu açılmamda 2 cm olmuş ebem hemen yatısımı yapıp doktoruma hAber verdi sabaha kadar sancılarla bAsettik doğru nefes al verler ile plates topuyla yürüyüşlerle doğum koçumla normal doğum için hayal ettiğimz gibi ilerliyorduk ebem çatı muayenesinden bile kaçan kızın bu sancıları sakınce karsılamasına inanamıyordu agrı eşiğimin yüksek oldugunu nazlı olmadıgımı söyleyıp daha hızlı ilerlicemizi söyleyıp benı sabırszlandrmişti eşimle kimseye haber vermemiştik sabah açılmamın durumna göre ararız aileleri diye düşündük bes saat sonra doktorum sabah gelip baktı ve açıklıgım 5 cm olmuştu ama nst de bebegımjn hareketlerinin çokaz oldugunu söyledi ve beni doğumhaneye alıp suyu mu patlattı sonuç😔minik kızım dışkısını yapmış kalp atısları benm yüksek atesimden dolayı hızlanmış atesım düşsede huzursuzluk yasamıs hareketleri az riske atamayız sezeryana alıyoruz seni dedi eşimle birbirimize öyle bakıp kaldık tabi benm gözler şelale bu duruma hiç hazır değildim aileleri aramama fotografcıma haber vermeme bile fırsat yoktu eşim ben doğum için hazırlNırken aramıs organıze etmiş ameliyathanede epuduralim takılırken eşimi aradım eve git üzerini değiştir annemi al gel ama bunları on dk da yap milayı bekletıcem ilk seni görcek dedim 😂ve minik kızım doğdu harika ötesi bir güzellikti eşimi arattım ebeye kızımız doğdu Askım koş dedim eşim dururmu trafıgı birbirine katıp gelmiş simsiyah uzun saçlı minyon rapunzelimiz kucagımızdaydı günler süren yorgunluk hAstalık belirsizlik ve beklenmeyen doğum sekline ragmen çok mutluyduk şuan evimin her yerinde bu minik kızın kokusunun olması ne muhtesem bişey anlatamam darısı sizlerin basına o süreçteki her duygumzu her ayrıntımızı veremedm çünkü rapunzrlim uyanmK üzere am a paylSmak istedim sizlerle 🙏🏻👨👩👧😍