Cnsibrhm benim iki gün ağrı olmuştu sadece ama çok kötü ağrıydı o kolumu kıpratamıyodum bile iki gün sonra geçti ama bana aşıyı yapan kişi kolonyayı dolaba koy iyice soğuduktan sonra pamukla oraya masaj yap demişti ben direk buz koymadım hiç iki gün boyunca ara ara soğuk kolonya ve pamukla masaj yaptım