Mrb guzel anneler size zorlu gecen dogum hikayemi anlatmak.istedim umarim sizinki kolay gecer oncelikle 41+3 de geldi.kizim hic gelmeye niyeti yoktu hanimefendinin ebeler biz baslatcaz dogumu dedi benu hastaneye aldilar nts cihazina bağladılar saatlerce yattim sonra doktor gelip seni bugun dogum yaptiramayiz ebelerin hepsi hasta bildirdi kendini dedi ekip yokmus eve yollamak istediler hollandanin en iyi hastanesi bunj yapan sinirlerim bozuldu basladim aglamaya bana sakinlestici verip yolladi istersen bi hafta sonra yerimiz var gel dedi baska hastaneye gittim sukur orda cok guzel ilgilendiler acilmam sadece 2 cm di balon taktilar saatlerce balonun cikmasini bekledim bi şükür 4 cm olunca balon cikti doktor suyun kendimi patlasin benmi patlatıyim dedi gucm kalmadi patlat dedim hic hir aci hissetmedim sadece sicak sicak su akio o kadar asil olay sonrasi bagladilar bana suni sanciyi gece 3 de bi basladi suni sanci oglen 12 ye kadar cektim o agriyo geldiler acilmam 8 cm olmus o kadar suniden sonra artirdilar iyice ama bende guc bitti gunlerdue sanci cekiodum doktor kiz dayanama artik die epidurel yaptırdı onla bile zor gecio neyse 10 cm oldum ama alt tarafim komple uyusuk oldugu icin ikinmak cok zor hissetmiosn doktor dedi acilmasi lazim.uyusuklugn yoksa yapamazsin ama bende dayancak guc kalmadi doktora dedm lutfen gitme bak karnima ben hissetmiorm ama karnimdan goruom ikinabiliyorum yapabilirim yoksa sezeryana alcakti beni kizim kafasini yana çevirmişti korktum ona birsy olcak die doktr tmm deneyelim dedi dogum başlangıç saatim 3:18 bitis saatim 3:22 saka gibi ama 4 dakikada dogurdum kimse inanamadi ve hersy bitti cektigim sancilar o kivranmalarim kizimi kucagima verdiler o kokuyla resmen sarhos oldum eşim her sanye yanimdaydi ilk gorunceki gözyaşlarımiz.herseye bedeldi ben yaptim eminim sizde yaparsiniz 5 tane dikisim var ama hic hissetmedim dikis atilirken suan kizim 3 bucuk haftalik sorunuz varsa cevaplarim herkese dua ettim dogum yaparken evlat isteyenlerw ve tum hamilelere❤