Merhaba. Son adetime göre 7 hafta 0 günlük hamileyim. 5+6’da muayene olduğumda kese gözüktü ama içinde embriyo gözükmedi. Haftaya tekrar gel dedi doktor ve dün 6+6 haftalıkken gittiğimde kesenin büyümüş olduğunu gördü ancak embriyo yine gözükmedi. Yine haftaya gelmemi söyledi. 6+6’da bile embriyo görünmediyse boş gebelik mi acaba diye düşünüp çok korkuyorum. İlk gebeliğimde de kalp atışı alınmaması sebebiyle kürtaj olmuştum. Sizce boş gebelik mi, geç döllenme mi? Yorumlar mısınız tecrübelerinize dayanarak? :( Şimdiden teşekkürler...