Elanur456 bende polikisttik overliyim ve tüp bebek yaptırdım şimdi yeni transferim oldu sonucum belli değil ama tutunur inşallah bebeğim maliyeti de 16 bini buldu bizim bide bizde hemen transfer olmuo aşırı yumurta toplandığı için erteleniyor ben şubatte tedaviye başladım Ağustos da amca transfer oldum düşün hep bi aksilik çıkmıştı bide çok yumurta olmuştu normallere göre bizim biraz farklı rabbim evlat isteyen herkese bize de nasip etsin inşallahh🤲🏻