Arkadaşlar bugün çok üzüldüğüm durumlar oldu çok gerildim sinirliydim bi taraftan yani sanırım oğlumu etkileyecek bütün ruh hallerine sahiptim. Ve güm içinde karnım inanılmaz şişmeye başladı resmen büyüdü şimdi de inanılmaz belim ağrıyor hatta bu ağrı sırtıma da vurdu ve normal de günlerdir oğlumu kaburgamda hissediyordum hatta midem çok ağrıyordu bugün direk oğlum aşağı imdi gibi oldu ve direk kasıklarımda hissediyorum hatta böyle bi sızı var kasıklarımda. Vajinamda zonklama oluyor gibi oluyor hani tekme gibi bişey mi onu idrak edemedim açıkcası 🤷🏼♀️ Sıkıntılı bişey yoktur değil mi kaleden ki doktorum da ümreye gitti Yoksa hani içim rahat etsin diye giderdim yarın o yüzden sizlere sormak istedim