Sonunda bende doğum hikayemi paylaşıyorum☺️ darısı tüm anne adaylarına inşallah.. dün gece saat 3de nst de çıkan sancilarimdan farklı bı sancı girdi hemen içime bı kurt düştü acaba nisanim mi geldi diye baktım suyum gelmiş çok az. Panik olmadım hemen duşa kabine girdim suyum cok az geldiği için biraz evde sancı çekeyim dedim hemen sıcak duşa girdim saat 6ten sonra sancim sıklaştı suyum hafif pembe geldi yine duşa girdim sancilarim 7dkkada 1 e düştü sonra 5dk ya düşünce hastaneye gidelim artık dedim. Bu arada bebeğimin hareketlerine de dikkat ettim. Suyum geldiği için comelmedim hiç sol tarafıma yatmaya özen gösterdim. 7 buçuk gbi hastaneye gittiğimde 3cm açıklığım vardı öyle mutlu oldum ki anlatamam. 1saat içinde 7cm e çıktı doğumhaneye aldılar hemen nst ye bağladılar ama ben çok agriyo diye ağlamaya başladım o an çok degisik hissediyosunuz özellikle sancı geldiği zaman beni sezeryana alın dedigim oldu. Sonra 9cm ve çatala çıktım ve 4 5 ikinmada bebeğimi kucağıma aldım böyle bişi hissetmemistim Allah herkese nasip etsin. Çektiğim acıları unutturdu ve en güzeli kızımı kucağıma alıp hemen emzirdim ağrıdan sancidan eser kalmamisti. İyi ki dedim dişimi sıkıp normal doğum yaptım, şu an bebeğim yanımda ve ayaktayım ağrım sancim yok . Size tavsiyem hiçbir şey düşünmeyin kendinizi korkutmayin ben yaptıysam sizde yaparsınız dayanilmayacak kadar kötü değil . Allah öyle güzel ayarlamış ki sancıların arasına dinlenme vakti koyuyo , gücünüzü tekrar topluyorsunuz. Kendinize güvenin 😊
Doğum : 39+6