Ezgimrt1 İlla ikisi arasında bir kıyaslama yapacak olursak normal Doğum Zor tabiki.. candan can çıkıyor. 10 cm açılmaya ulaşana kadar çok zor yani o sancıyı çekmek çekebilmek dayanabilmek.. Sezeryanda da sonrası zor ama bu tamamen bünyeyle alakalı bir durum. Kimi 1 haftada ayaklanamıyor, kimi normal Doğum yapandan daha önce iyileşiyor. Ben 6 saat çektim ilk Doğumumda. Bunda normal yapamayacak gibiyim çünkü bebeğim Doğum pozisyonunu almıyor. Çok üzülüyorum. Zor olsa da normal istiyordum