LareninAnnesi çok faydalı bi post olmuş kendi adıma teşekkür ederim canım 😊 reflü yatağı kullandınız mı onu merak ettm gerekli mi bn daha almadm ama düşünüyorm almayı gerçi anne yanı beşiği aldım bi tarafı yukarda bi tarafı aşağı şekilde ayarlanabiliyo gerek var mı reflü yatağına blmiyorm 🤭
bu arada 39+0 oldum bekliyorm artık kızımı hayırlısıyla sağlıcakla 🤗