Oflunur61 Bir oğlum olacak ve yıllarca adını hep Zeyd koymak istediğimi söylerdim.. Hala da koymak istiyorum ama yanına ikinci bir isimsiz eksik gibi.. Zeyd Ahlas diye düşündüm anlamı da güzel ama herkese tuhaf geliyor? Fikirleriniz nedir?
Rabia2019 Oflunur61 canım ben de Ömer zeyd düşünüyordum ama söylenmesi zor ve büyüdüğünde de zorluk çıkarır diye vazgeçtim
Oflunur61 sevval55 Evet iki isim olup doğunca sadece Zeyd diye de seslenilebilir diye düşünüyorum bide..
Nilveannesi10 Rabia2019 gerçekten de çıkıyor zorluk zeyd isminde . Benim eski eşimin ismiydi. İnsanlar anlamıyordu. Zeyd diyecekleri yerde seyit sayit zeyir hatta zeytin anlayan bile çıkmıştı telefpnda. He bir de din karşıtı insanların da alay konusu oluyordu .
Oflunur61 dlk_s ayyy evet en en çok uyan isim o ama en gıcık olduğum bir insana ait bir isim malesef asla koymam..
Hnurb Oflunur61 gayet güzel ama yanına isim ekleyince yabancı ismi gibi geliyor kulağa. Zeyd tek başına bile çok güzel adıyla yaşasın inşallah 🙏🏻
Oflunur61 Hnurb evet yabancı gibi kökenleri arapca zaten ama kulağa hoş gelmesi ve anlamları benim için öncelikk.. Ve duanız tam olarak duam.. Sırf bu yüzden..
Oflunur61 Dmrbebek teşekkür ederim.. Zeyd kelime anlamı çoğalan artan ilave gibi anlamlara geliyor fakat benim baz aldığım bu ismin temsil ettiği isimler.. Sahabeler yani.. Zeyd b. Harise Zeyd b. Sabit Vb.. Duamdır ki oğlumunda Kur'an sevdalısı peygamber aşıklısı bir birey olması 🤲🤗
Felipe Dmrbebek yanlış anlaşılmak istemedim bu yüzden yorum yapmadım fikrime katılan birini gördüm cocuklara bu tür isimlerin koyulmasına karşıyım şahsi fikrim sizce de çok ağır bir isim değil mi ya ? Zeyd umeyr Musab Huma vs bana cok ağır geliyor
Rabia2019 Oflunur61 ben de öyle düşünüyorum ama eşim istemedi canım aylarca savaştım ama ikna olmadı 😂
Dmrbebek Oflunur61 anlamı çok güzel ama kuranı Kerim’de geçen farklı bi isim mi baksan acaba bana biraz değişik geldi ama tabi sen bilirsin tinerde ben fikrimi söylüyorum 😌