inciprenses canım bu durumu yaşamış biri olarak yazıyorum,hem özele hem devlete gidiyordum kordon dolanmamız vardı,özeldeki sezaryan dedi gün verdi devletteki normal doğum dedi sancını bekliyelim dedi,neyse sancım başladı evde çekeyim diye bekledim aşırı artınca doktora gittik ama sancım tavan yaptı yani kesin açılmam çoktur diyodum ki ebe açılman yok dedi,bebeğimin kalp atışı aşırı yavaşlamış acil sezaryana aldılar,oğlum mosmor siyaha yakın doğdu:( neyseki sağlıklıydı,3kat dolamış boynuna zor açtı doktor bile epidural olmuştum seyrettim olanı biteni ama bir daha asla kendi doktorumun sözünden çıkmam dedim