ipekclk Kızlar 18 haftalık hamileyim aşırı belim ağrıyor ya. Neden olabilir ki ya bıçak saplanır gibi adet ağrısı gibi belimde dik duramıyorum nerdeyse.. nasıl geçer uyutmayacak beni