Cileginannesi 14 haftalık hamıleyım kızlar ve son gunlerde hep agzım kuru gece uyanıp su ıcıyorum ve tabıkı tuvaletten cıkamıylrum. Yasayan varmı boyle? Şeker mi var acaba o yuzden mi dıye ıcım ıcımı yıyor. Seker olcme testı almayı dusunuyorum
Smnl Cileginannesi ben böyleyim ama hep hayatımda mide problemim vardı zaten hamilelik tetikledi diye düşünüyorum. Seker bu haftalarda çıkmıyor onda sorun olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Bu arada ben suan 18. Haftadayım, ağız kuruluğu şikayetim bu hafta olmadı. Bundan önceki 4 haftamda vardı.
Cileginannesi Smnl aynıyız o zaman. Şeker belirtileri dıye okudum. Internet ıyı mı kotu mu bılemedım. Bakıp bakıp teshıs koyuyorum;(