Arkadaslar merhabalar,
34 haftalık hamıleyım ve dun gece ıkı defa uykumdan uyandım sancıyla. Sancı denılen sey tamamen makata uygulanan baskı ve adet sancısı gbı . Ayaklarımı karnıma cektıgımde canım yanmıstı ve bebegıme dokundum hareket edıyordu zar zor uyudum. Gun ıcerısınde ara ara yıne o agrılardan vurdu. Adet sancısından farksız bır anda kasılıp on on bes sanıye sonra rahatlıyorsunuz. Benım sancılar 6 dk bır gelıyordu nst de yazan oydu ve 2 cm acıklık 🤷🏻♀️ Catı mahyenesınden de oyle korkmayın ben guzel seyler dusundum ve dureklı derın nefes aldım. Sonuc dersenız ılac verıldı suan serum yıyorum bır gece de hastanede yatısım olacak. Umarım hepımızın hayırlı dogumlarımız olur 🎀