Ahsen_annesi 40+1oldum tarih bile verldi doğum için ama eşim hala eşini evde yanlz bırakabilio. Kaynanamgl gelmşlerdi doğum için onlarla düğünde, bn evde yanlz.
Ahsen_annesi Gamizz bn uzun süre otrp kalamıorm ki öle bu saat oldu yeni geldi eve. Gitsem perişan olacktm 6 da cıkylar evden. Bn erkn gelr düşünr benide dedm ama malesf
Gamizz Ahsen_annesi Ablam 42. Haftasında hala geziyordu ona istinaden söyledim ben daha 22 haftalığım ama sancım yoksa ben giderdim
Ahsen_annesi deletedmom9494 trip attm bna dediği cümle ne bilio msn sen böle hc bi düğüne gitme cocugmz oldugndada kimse bze gelmez güleyim mi ağlayayım mı bilemedm 🤔
Rabia2019 Ahsen_annesi oha artık ama ya bu ne düşüncesizlik. Gidip önlerine mi doğurayım de töbe töbe ya
deletedmom9494 Ahsen_annesi trip yeter mi oturup ağlarım ben olsam ki eşim kalabalığı sevmez bensiz de gitmez ki beni yalnız bırakmaz bile son zamanlar için diyorum çünkü bende benzer bir durum yaşadım burnundan getirdim bildiğin pişman ettim bir daha da yapamaz 🤗🤗
Deletedmom0048 Ahsen_annesi canım yanlış anlama ama erkekler bu cümleyi biraz zor kurar😂 bana kaynananın dolduruşuna gelmiş gibi geldi
Gunes01 Ahsen_annesi eşim tarafında da çok düğün olur ve benim de en korktuğum şeylerden biri bu. Olsa hem çok kırılır hemde baya sorun çıkarırdim sanırım Allah yardımcınız olsun
Ahsen_annesi Rabia2019 üzerne gitsen bir sürü laf işitirim küsünce trip atncada kötü olan bn oluorm malesf.