Minnosaile Arkadaşlar bişey merak ediyorum , 38 haftadan sonra bebeklerin ve annenin kilo alımı yavaşlıyor mu? Kilo takıntım yok ama niyeyse aklıma takıldı 🙂
Ayckntmt Minnosaile valla 31 haftalık oldum ilk zamanlar birden ve hızlı bir şekilde 12 kilo aldım ama bir aydır durdu kilo alımım son zamanlar yavaşlıyor sanırım
Minnosaile Ayckntmt 38+2 olduk en son 3500 idi ve normal düşünüyorum. Şu zamana kadar normal kilo alımım oldu şu saatten sonra çocuk hızlı kilo alır mı diye kafamı kurcalıyor.
Kerem_alyadua Ayckntmt bende öyle 30 haftalık olacm 10 kilo almısım ama son 1 aydr almadım insallah dahada almam
Deletedmom0333 Minnosaile benım 36 haftada 2750ydi suan 37+3uz 3400 kılo alıyor bebekler bence ıstısna durumlarda almıyorlar diyw bılıyorum
Minnosaile Deletedmom0333 teşekkür ederim canım salı günü kontrol var bakalım. Eğer alıyorsa normal doğum yalan olur 🤔 hayırlısı ile gelsinler inşallah
Bebegimmbenimm Deletedmom0333 benim de 36. Haftamızda 2700 gramdı bana az gelmişti sizinki maşallah sonrasında güzel kilo almış inşallah benimki de almıştır bi o kadar 🙏😍
Gkhn71 Minnosaile bebeklerin kilosu yavasliyor cnm ama annenin kilosuyla ilgili konuyu pek bilemiyorum ben hala aliyorum kilo mesela 38+2yiz
Deletedmom139 Minnosaile hayir valla ben 35ken 2700dum 39um 4400dum ve doktor 1 hafta daha beklivez dedi
Deletedmom139 Minnosaile doktor doguramassin diyor ben dogururum diyorum boyle ilskimiz var😎ama normalde israrciyim umarim normal olur sezaryen istemyrm
Deletedmom0333 Bebegimmbenimm 1 hafta ıcmedım 100 gram almıştı ıcseydım sımdı 4 kılo olmuştu belkide 😕
Deletedmom139 SalihaSomuncu5 onzmaan doktor sandigim insan doktor degil kafadan atıyor hepimizi kandiriyor?