Iyi aksamlar kizlar bugun eşimin iş yerinde patronuyla olan konuşmasıni anlatmak istiyorum bursada yaşıyoruz eşimin patronunun cok tanidik eski bi doktor arkadasi varmis kadin dogum uzmani erkek gelinini kendi doğurtmus ve hamileligi boyunca gelinine sadece 1 kere ultrosonla bakmis onun dışında baska bir aletle sadece kalp atışını dinleyerek saglikli olup olmadiigni anlayabiliyormus ultrosanla bakarken bebek aşırı radyasyon altında kaliyormus bizde her ay ultrosanla baktirmayalim diyor siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkinda sonucta butun doktorlar ultrosanla yapiyor kontrolleri ne kadar zarari olabilir endişelendim bende bilemiyorum 🙄